Egyesületünk mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy az egészséges életmódváltás fontosságát bemutatassa, képviselje és ebben példát mutasson a fülzúgásban szenvedőknek.  Ennek apropóján legutóbb 2011. április 10-én vettünk részt a Budapesten rendezett 26. Vivicittan, ahol szép eredményt értek el tagjaink.

Valamennyi fülzúgásban szenvedőt bíztatjuk arra, hogy kövesse Dr. Várkonyi Tibor példáját (képünkön), aki korábban ugyancsak kínzó fülzúgásban szenvedett, majd felismerve az egészséges életmódban rejlő lehetőségeket, egyesületünk logóját viselve családjával együtt teljesítette a távot.

Itt érdemes megemlíteni, hogy bár a sport a fülzúgásra általában nincs közvetlenül befolyással, az intenzív sportolás, illetve bizonyos sportok fokozhatják a zúgást. Ugyanakkor a lassú kocogás, séta, könnyű torna minden esetben javítja a vérkeringést, anyagcserét;  stresszoldó, így többnyire enyhíti a fülzúgást. Emellett különösen jó hatással bírnak a nyak- és gerinctornák. Természetesen a sport és annak hatásai minden egyes embernél másként működnek, ezért érdemes konzultálnia terapeutájával vagy más szakemberrel, hogy az Ön számára mi lehet az ideális mozgásforma.

Szólj hozzá!